Mohns viršūnė, Barstadvika Norvegija

Mohns kalno viršūnė sieka 1290m. virš jūros lygio. Vietiniais standartais matuojant tai nėra aukštai, bet tai yra labai didelį įspūdį kelianti viršukalnė. Žygis iki viršukalnės reikalauja geros fizinės parengties, tinkamos aprangos žygiams, kopimo įrangos ir kopimo patirties.

Norvegai viršukalnę vadina adata dėl jos išvaizdos.

Norint pasiekti aukšciausią taška reiks kopimo įrangos ir kopimo patirties.
Kelionė prasideda maždaug nuo Melbøsætra. 230 metrų virš jūros lygio virš Vartdalsfjord. Iš automobilių stovėjimo aikštelės eikite taku į kairę, kur yra Molladalen nuoroda. Aiškus, bet iš dalies nelygus takas su akmenimis ir šaknimis. Taip pat reikia kirsti kai kurias šlapias vietas su pelkėmis. Netrukus po kelionės pradžios reikia kirsti ir Oksegylelvą. Nepaisant to, kad čia buvo pastatytas tiltas, negalima būti užtikrintam jog viskas bus sausa, o taip pat didelė tikimybe susidurti su dideliu vandens srautu. Eikite keliu toliau per mišką iki Ædhaugen. Kelias išsilygina per keletą pelkių, kol vėl tampa statesnis palei Molladal upę.

Galų gale tenka pereiti stačią ir šiek tiek erdvią atkarpą. Takas sutvirtintas grandinėmis, kad nereiktų jo remontuoti kiekvieną sezoną. Šioje atkarpoje nesunku nusileisti prie upės pripildyti geriamojo vandens. Paskutinis vingis link Storevatnet kiek purvinas, bet atsiveriantis vaizdas vertas prakaito ir šlapių batų. Storevatnet yra 773 m. virš jūros lygio. Einant pastoviu greičiu, čia praleidžiamos kiek mažiau nei dvi valandos. Toliau takeliu palei šiaurinę ežero pusę. Šiaurės rytiniame kampe takas kyla aukštyn link Mohnsrenna. Čia jis pamažu tampa vertikalus ir kai kuriuos praėjimus tikriausiai teks kabarotis tiek kojomis tiek ir rankomis. Kai kur yra palaidų akmenų, todėl būkite atsargūs, jei virš jūsų yra žmonių elkites labai atsargiai ir nuolatos stebėkite akmenis.

Taip pat būkite atsargūs, kad nenumestumėte akmenų ant kitų. Po maždaug 500 metrų nuo vandens, kai pasieksite latako viršų toliau judėlite šiek tiek į kairę ir šiek tiek stačiai šiaurine puse link Inste Årsnesdalen. Jei norite nukeliauti iki pat Tindenåla Bladet, tikriausiai čia turėsite eiti ant sniego / ledyno. Būkite atsargūs ir nenueikite per toli į šiaurę ir neišeikite link to, kur ledynas lūžta link fiordo. Paslydimas čia gali turėti didelių pasekmių. Eikite tuo pačiu keliu atgal link Mohnsrenna ir toliau atviroje ir erdvioje vietovėje į pietus iki Mohns Topp viršūnės. Grįžkite tuo pačiu keliu, bet grįždami galite eiti Mohnsrenna tiesiai žemyn, negrįždami į Bladetą.

Privažiavimas ir parkavimas
Iš E39 tarp Ørsta ir Festøya. Ties Barstadvika važiuokite į Barstaddalen (į pietus) Barstadvegen. Važiuokite tiesiai žvyrkeliu. Sumokėkite kelio mokesčius ir važiuokite tiesiai iki kelio pabaigos. Pastatykite automobilį parkavimo aikštelėje Melbøsætra. Parkingo kaina apie 50 Norvegiškų kornų.